A Szegedi Vízmű új ügyfélszolgálati applikációja
A Szegedi Vízmű Zrt. az elektronikus ügyfélszolgálatához kapcsolódóan egy új, korszerűbb, telefonra telepíthető alkalmazást tett elérhetővé felhasználói részére.
Az alkalmazás felváltotta a korábbi (androidos) mérőállás bejelentő alkalmazást, és most már minden platformon elérhető. Az alkalmazás folyamatosan bővülő funkciókkal támogatja az elektronikus ügyintézést, hamarosan a teljes online ügyfélszolgálat menürendszere elérhető lesz.
Az új alkalmazás „Szegedi Vízmű Ügyfélszolgálat” elnevezéssel IOS környezetben az App Store-ból, Android 7.0 verzió feletti készülékekre pedig a Google Play áruházból tölthető le.
Az alkalmazásban az e-ügyfélszolgálatunkon használt e-mail címével és jelszavával belépve a korábban kialakított profiljait éri el, bejelentkezés nélkül pedig a szokásos azonosítók ismeretében mérőállásait közölheti.
A mérőállás bejelentés időpontjáról – igény szerint – üzenetben tájékoztat az alkalmazás.
Az applikáció érdekessége, hogy az ügyfelek minden belépéskor kapnak egy, a környezetvédelemmel kapcsolatos kérdést. Ezzel az újítással az alkalmazás több mint egy egyszerű eszköz, így válik a Szegedi Vízmű Zrt. szemlélet formálási törekvéseinek egy újabb fontos elemévé.
Az alkalmazás fejlesztése az „ÉLŐVIZEINK TISZTASÁGÁNAK VÉDELME, ÉS TUDATOS VÍZHASZNÁLATRA NEVELÉS A KLÍMA VÁLTOZÁS KORÁBAN" elnevezésű, környezetvédelmi szemléletformáló KEHOP-2.1.7-19-2019-00016 projekt keretében valósult meg.
Szegedi Vízmű Zrt.