Szegedi Vízmű Zrt.
Szegedi
Vízmű Zrt.
A Szegedi Vízmű Zrt. központi telefonszáma
Központi telefonszám
+36 62 55 88 55
A Szegedi Vízmű Zrt. központi email címe
Központi e-mail
vizmu@szegedivizmu.hu
A Szegedi Vízmű Zrt. helyzete a Google Térképen
6720 Szeged,
Tisza Lajos krt. 88.

Bankkártyás fizetés

Hogyan fizethetek a honlapon bankkártyával?

Online bankkártyás fizetéssel egyszerűen és biztonságosan egyenlítheti ki számláit, vagy víz- és szennyvízelvezetési számláinak akár teljes számlaegyenlegét.
Tájékoztatjuk, hogy honlapunkon egyelőre a víz- és szennyvízszolgáltatásról kiállított számlákat mutatjuk be, az esetlegesen felmerülő költségszámlákkal kapcsolatban kérje ügyfélszolgálati munkatársaink segítségét. 
A bankkártyás fizetés a Szegedi Vízmű Zrt. honlapján érhető el (http://www.szegedivizmu.hu/bankkartyas_fizetes/) és külön regisztráció nélkül is igénybe vehető. 

Bankkártyás befizetés e-ügyfélszolgálati regisztrációval:
 

  1. Az e-ügyfélszolgálatra már regisztrált ügyfeleknek a számla kiegyenlítéséhez további azonosításra nincs szükség:
  2. A kiegyenlítésre váró számlák megjelölését követően a „kifizetem” gombra kattintva indítható a díjfizetés:
  3. A fizetendő számlaösszeg és a regisztrációban szereplő e-mail cím ellenőrzését követően a jelölőnégyzet kipipálásával a „bankkártyás fizetés indítása” gombra kattintva léphet tovább:

     
  4. Itt már a bank biztonságos fizetést garantáló oldalára érkezik, ahol online fizetésre alkalmas bankkártyával megkezdődhet a számla kiegyenlítése:

     
  5. A bankkártyás fizetéshez szükséges kártyaadatok megadásával (kártyaszám, a kártyán szereplő név, lejárat – hónap/év -, és a biztonsági CVC kód), majd a „Fizetek” gomb megnyomásával megtörténik a számla kiegyenlítése.

     
  6. Sikeres fizetés esetén megjelenik az alábbi üzenet:
  7. Amennyiben a „Sikeres fizetés” üzenet helyett egyéb információt talál, a befizetés eredményességének ellenőrzése érdekében keresse ügyfélszolgálati munkatársainkat.
     
  8. A befejezés gombra kattintva ismét a Szegedi Vízmű Zrt. honlapjára vezetjük vissza:
  9. A fizetést követően a sikeres fizetéskezdeményezésről a Szegedi Vízmű Zrt. automatikus, elektronikus értesítést kap, egyúttal visszaigazolást küldünk az Ön által megadott/jóváhagyott e-mail címre is a befizetés azonosítóiról:

     

Bankkártyás befizetés e-ügyfélszolgálati regisztráció nélkül:

  1. Regisztrációval nem rendelkező ügyfeleink bankkártyás befizetés indítása esetén a számlájukon található ügyfél azonosító, illetve folyószámla azonosító begépelésével, majd a „Számla befizetés”  jogcím kiválasztásával jutnak információhoz a fizetendő számláik összegéről. Az azonosító számok begépelésénél kérjük, ügyeljen a helyes karakter használatra és az azonosító számok pontos megjelenítésére. Pld. ügyfél azonosítószámra: B01123456 (első betű nagy kezdő betű és további 8 szám), a folyószámla azonosító 6 vagy 12 karakterből álló számsor, ahol a kezdő nullák feltöltése is kötelező.

     
  2. A fizethető számlák melletti jelölő négyzet pipálásával választhat számlát, ez esetben a „kijelölt számlákat fizetem” gombbal; vagy a teljes egyenleg rendezése esetén az „összes számlámat kifizetem” gombbal léphet tovább.
  3. Egyéb fizetés esetén lehetőséget biztosítunk a víz-és szennyvízelvezetési számlákon kívüli számlaösszeg kiegyenlítésére, azonban itt további adatok megadása szükséges:

     
  4. E-ügyfélszolgálati regisztráció hiányában a beírt adatok egybevetése az „ellenőrzés” gombra kattintva történik.
     
  5. A fizetendő összeg és a regisztrációban szereplő e-mail cím ellenőrzését és a jelölőnégyzet pipálását követően a „bankkártyás fizetés indítása” gombra kattintva léphet tovább:

     
  6. Innen a bank biztonságos fizetést garantáló oldalára érkezik, ahol online fizetésre alkalmas bankkártyával megkezdődhet a számla kiegyenlítése, azonos módon a fentebb leírt „Bankkártyás befizetés e-ügyfélszolgálati regisztrációval” fejezet 3. pontjától leírt lépések szerint.