Felhasználói Elégedettségi Felmérés a víziközmű-szolgáltatásban – 2020

2020. szeptember 1.

Tisztelt Ügyfelünk!

Országos Felhasználói Elégedettségi Felmérést végeztet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) a víziközmű-szolgáltatókkal együttműködve.


Szegeden és Algyőn – a Szegedi Vízmű Zrt. megbízásából – a felméréshez szükséges kutatást a Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet kérdezőbiztosai végzik 2020. szeptember 1. és október 15. között, a kiválasztott felhasználási helyek felkeresésével.


A kérdezőbiztosok – betartva a fertőzés-megelőzési biztonsági előírásokat – igazolják magukat, majd a szolgáltatás és az ivóvíz minőségével, a számlázással, díjfizetéssel, ügyfélszolgálattal, hibaelhárítással kapcsolatban fognak kérdéseket feltenni. A felmérés célja az ügyfelek véleményének megismerése, szolgáltatásunk színvonalának emelése.

Kérjük – amennyiben Önt is felkeresik a kérdezőbiztosok – válaszaival segítse a munkánkat!

Köszönettel,

Szegedi Vízmű Zrt.


Vissza a hírek listához...